Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

.ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΒΑΛΥΡΑΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΟΝΔΟΥΡΑ

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.
Με το Μπερνάρντο, απόγονο του Παντελή Θεοδωρακόπουλο που ζεί,εργάζεται και σπουδάζει στην Ονδούρα, επικοινωνούμε ηλεκτρονικά, εδώ και 4 χρόνια,διαβάζοντας την ανάρτηση της Οδύσσειας του παππού του Παντελή, από το διαδίκτυο. Μου τα γράφει στα ισπανικά και εγώ τα μεταφράζω μέσο της Γκουγκλη, και έτσι επικοινωνούμε. Έχω τα πρωτότυπα και τα μεταφρασμένα. Από τα γραφομενά του είναι συγκηνητικό τρίτη γενιά στην Ονδούρα να υπάρχει ο νόστος , για τα προγονικά εδάφη.
Εύχομαι και πιστεύω φέτος να γίνει το όνειρο πραγματικότητα, και να τους χαρούμε από κοντά με αγάπη και ενθουσιασμό.Να είστε όλοι καλά και με το καλό να έλθετε στην πατρώα γη των προγόνων σας.
Μου έστειλε 4 οικογενειακες φωτογραφίες ,με τον ερχομό του 2018.
Tenemos de meta este 2018 sacar ya la ciudadania para ir a visitar. Esta es mi familia en la fiesta de fin de año.
Cual de ellos es Elias Theodorakopoulos el 1 el 2 el 3 el 4 o el 5. Cual es el?
Mi abuelo Pantelis sale en la foto?
1 foto.) Maribel y Pantelis. Ellos son esposos son mis padres. El es el hijo mayor de mi abuelo Pantelis. 2 foto.) Sebastian, Maribel y yo(Bernardo) Sebastian y yo(Bernardo) somos gemelos. 3 foto.) Yo(Bernardo),Sebastian,abuela Myrna esposa de abuelo Pantelis,Estefania mi hermana mayor,Pantelis papá, Maribel, Pantelis hijo nieto de mi abuelo.
Y usted sale alli?
Έχουμε έναν στόχο το 2018 να πάρουμε την ιθαγένεια για να επισκεφτούμε. Αυτή είναι η οικογένειά μου στο τέλος της χρονιάς.
Ποιος από αυτούς είναι ο Ηλίας Θεοδωρακόπουλος στις 1, 2, 3, 4 ή 5. Τι είναι αυτό;
Ο παππούς μου Παντελής βρίσκεται στην εικόνα;
1 φωτογραφία.) Μαριέμπελ και Παντελής. Είναι σύζυγοι οι γονείς μου. Είναι ο παλαιότερος γιος του παππού μου Παντελής.
2 φωτογραφίες.) Sebastian, Maribel και εγώ (Bernardo) Ο Sebastian και εγώ (Bernardo) είναι δίδυμα.
3 (φωτογραφία) I (Bernardo), Σεμπάστιαν, η γιαγιά Μύρνα σύζυγος του παππού Παντελή, η εστέφανη, παλαιότερη αδελφή μου Εστέφανα, ο πατέρας Παντελής, ο Μαριμπελ, ο γιος του Παντελή του παππού μου.
Και βγαίνεις εκεί;
Από το μητρώο Αρρένων Βαλύρας.
199
Θεοδωρακόπουλος
Ηλίας
Θεόδωρος 1909
Θωμάς 1910
Φλώρος 1914
Παντελής 1922

Από τα σχολεία* που φοίτησαν. Ο Θεόδωρος φοίτησε στο  Ελληνικό Μερόπης και τα άλλα 3 αδέλφια στο Γυμνάσιο Μελιγαλά.
103
Θεοδωρακόπουλος
Θεόδωρος
Ηλίας
αγρότης
1909
104
Θεοδωρακόπουλος
Θωμάς
Ηλίας
σιδεράς
1910
105
Θεοδωρακόπουλος
Παντελής
Ηλίας
αγρότης
1922
106
Θεοδωρακόπουλος
Φλώρος
Ηλίας
σιδεράς
1914
*Εργασία Γιάννη Ρήγα, από Μερόπη Μεσσηνίας.
.του Τρωικού έργου σωζόμενα και ταύτα λέγουσιν ότι οι υπασπισταί έφερον πρό αυτού εις τας μάχας θύσαι δε αυτόν και Πριάμω εις τον βωμόν του Διός του Ερκείου λόγος κατέχου μήνιν Πριάμου παραιτούμενον τω Νεοπτολέμου γένει ο δη ες αυτόν καθήκεν...
ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΑΒΑΣΙΣ
Έπάνω στον τάφο του Αχιλλέα θυσίασε ο Αλέξανδρος
Η ιστορία δεν αμφισβητεί την Ελληνικότητα της Μακεδονίας ούτε την Ελληνικότητα του μεγάλου στρατηλάτη Αλέξανδρου.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΛΥΡΑ 24-1-2018
Ο ΕΞΑΔΕΛΦΟΣ ΗΛΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΡΙΤΟΣ ΚΑΘΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ
ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ



Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Ο ΗΛΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΩΝ 4 ΑΔΕΛΦΩΝ
 ΤΣΑΓΚΑΡΗ-ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΥΖΥΓΟΣ ΘΟΔΩΡΟΥ
Ο ΘΩΜΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ ΝΥΦΗ ΤΟΥ.Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΤΑ 4 ΑΔΕΛΦΙΑ. ΠΑΝΩ ΘΩΜΑΣ, ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΟΔΩΡΟΣ
ΚΑΤΩ ΦΛΩΡΟΣ ,ΕΞΑΔΕΛΦΟΣ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ  ΤΟΥ 2016
ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ ΘΟΔΩΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ
ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΟ ΜΕ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΤΟΥ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ Ο ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΟ
ΑΠΟΚΡΗΕΣ ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΣΑΓΚΑΡΗ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
 ΤΟ ΚΑΜΙΝΙ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΟΥ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΟ

Η ΛΕΥΚΟΘΕΑ ΕΞΑΔΕΛΦΗ,ΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΥ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ.
Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΗΛΙΚΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: